fredag 9 november 2007

Varför?

Jag har fått i uppdrag att lägga ut min farmors möbler på nätet. Det är fina, klassiska möbler som säkert kan hitta en köpare. Om jag nu får ut annonserna På varannan annons får jag bekräftelsemail. Men på de jag inte får det, var hamnar dem? Och kommer möblerna bli sålda. Varför står det ingenstans att man inte kan lägga in 10 annonserraken om man inte vill ha alla möblerna i samma annons.

------------
Seg idag, gick upp förtidigt och mjukiskläderna är alldeles för bekväma just nu för att jag ska orka gå upp och klä om. Och klär jag om är det ju lika bra att sätta igång tvättmaskinen och sen är det hela igång... Bättre att fortsätta slappa...

Läste ut min bok idag. Tycker ofta att det är lite lätt ångestfyllt att skiljas från en bok. Men som tur är har jag fortsättningen på boken tillgänglig brevid sängen så det är bara att sträcka ut handen och börja läsa nästa bok.

Inga kommentarer: