tisdag 6 november 2007

Äntligen!

Idag kommer det att ske! Idag ska jag till frisören och få håret klippt. Inte för att det är rysligt långt eller så slitet att det ser ut som en julkärve. Utan mest för att det har formen av en höbal... eller en stor varningstriangel, fast inte röd då. Ska bli skönt att lämna hemmet idag. Inte för att det är räligt eller äckligt här, utan mest för att jag inte varit utanför hemmet på ett par dagar. I går var jag alldeles för trött. Och i lördags städade vi mest, och som det går att läsa nedan var vi på IKEA i söndags. Då gick jag visserligen lite på IKEAs parkering och även till och från bilen. Men det är ju inte mycket.

I morgon ska Nelly till BVC för läkarkontroll. Undrar vad som ska kontrolleras? Hon verkar kry enligt mig, men det är ju ändå ganska bra med kontroller, i och med att Nelly inte kan säga om det är något fel på henne, eller om hon har ont.

Idag har Nelly varit lite kinkig, eller rättare sagt nästan kanske varit mer "normal" än vanligt. Hon brukar ju knappt ens låta när hon vill ha mat. Hon har ätit ganska mycket och bara sovit småsnuttar. Hoppas att hon sover tills jag är klar hos frisören, så att Martin får en lätt stund med henne. Blir hon hungrig kan han ju inte hjälpa henne.

Inga kommentarer: