torsdag 29 november 2007

IKEA (igen)

Idag har jag och Nelly varit på IKEA med hennes farmor och farfar. De behövde ett höj och sänkbart skrivbord till kontoret. Bättre för ryggen och kroppen att stå och jobba. Jag vill byta ut köksbordet mot ett i björk. Så det var ju lika bra att passa på att följa med när de ändå hade släpet. Så det blev ett köksbord och en matta till hallen på andra våningen. Och naturligt vis en massa annat...

I tisdags var vi och fikade med en jobbkompis till mig i Lund. Gott med god lunch, rödbetor har jag inte ätit på år och dagar, och hembakad kaka är aldrig fel. Kul att få vara lite social med andra mammor och komma hemifrån lite.

Nelly har som jag skrivit tidigare kommit på att hon själv kan styra sina händer. Det kan man se på mobilkamera videon nedan. Tur att jag köpt ett babygym till henne. Tror hon kommer älska det.

Inga kommentarer: