måndag 27 augusti 2007

Premiär 2007-08-27

Hallå världen!

Ja, nu har även jag en blog, eller jag och Martin om vi ska vara korrekta. Och det ska vi ju. :)

Vi (jag) har skapat denna bloggen för att familj och vänner ska se hur det går för vår familj och vänner. Ja vi vill helt enkelt dela med oss av vårt liv och vad som händer.

Som många vet så väntar jag barn och är beräknad till den 22/8-2007 och ni som är observanta märker att bebisen borde kommit i onsdags (idag måndag). Men det är fullkomligt normalt att inte hålla tiden för bebisar. :)

Vi är mycket nyfikna på vem symbionten (tack Emilia för begreppet) i magen är. Hur kommer Kotten (= bebisen) se ut, vilken personlighet kommer Kotten att få, likhet med mamma eller pappa eller kanske ett utav våra syskon.

Jag mår bra, om än ganska spänd och förväntansfull. Kotten mår också bra, även om Kotten är lite mindre än kurvan för bebisar. Men det är inget att oroa sig för. Sällan har jag varit så övervakad som nu. Kontroller var och varannan dag just nu.

----

Vi kommer försöka lägga upp bilder och små händelsebeskrivningar här så ofta vi kan och orkar.

Mycket nöje!

2 kommentarer:

M F sa...

Hoppas kotten inte blir lik mig till utseendet i alla fall

/broren

Helen sa...

Haha.. risken finns, din pôjk var ganska lik mig ett tag då han var spädis. Men utöver det så är nog risken ganska obefintlig.