måndag 26 oktober 2009

förra veckan...

... var vi och kikade lite i husen som våra blivande grannar ska bo i. Vi ville få lite känsla för husen och även prata lite med A som säljer huset till oss. Vi tittade runt i det dyraste huset, attans vilken läcker utsikt de kommer få. Men vårt hus kommer heller inte bli illa.

Vi var inne och tittade i två olika storlekar på husen, ett stort och ett mindre stort. Det mindre stora ska vi ha. Gick nästan lite vilse på ovanvåningen. Är så van vid att huset är smalt så jag missade helt att det fanns fler rum jag glömt titta i. Men det jag såg verkar superbra!

Svåraste är det som är kvar, färgsättningen. Köket har vi redan bestämt. Där blir det xxxx. Åh det kan jag ju inte skriva. Det ska ju vara en överraskning :) Men det jag vet är att färgerna måste hänga ihop (det har jag lärt mig utav mina musor Simon och Thomastv3). Så på något sätt så måste jag få in det xxxx där uppe också. Men det ska nog bli bra.

Nu nattning av lilla prinsessan Nelly.

Inga kommentarer: