fredag 26 oktober 2007

Sova..

...nästan hela natten. Runt klockan 6 i morse vaknade jag av att Nelly ville ha mat, inget ovanligt med det, förrutom då att jag inte behövt mata henne vi 2 och 4 på natten också. Hon hade alltså sovit sedan vi somnade vid 23-t. Underbart! Måtte det fortsätta.


I onsdags var Nelly och jag på Tyréns och hälsade på Martin och hans nya och gamla kollegor. Mycket trevligt! Vid lunch tog vi en promenad till en mysig liten restaurang på dockanområdet för att äta lunch. Solen sken och det var allmänt härligt. Väl där ville Nelly ha mat, men vi chansade och gav henne nappen istället. Hon accepterade den och somnade gott vid bardisken (lika bra att börja i tid med att somna i baren).


På eftermiddagen åkte Nelly och jag till Eon för att hälsa på mina gamla kollegor. Supertrevligt! Och allt ljus hamnade på Nelly. I 40 minuter var hon lugn och mysig, sen blev det lite mycket och hon ville ha mat men hade inte ro att äta ordentligt. Måste ha varit jobbigt för henne med allt stim runt henne. Men det lugnade sig och hon somnade gott i vagnen när vi åkte ner till stan igen. Där blev det lite klädinköp till henne på Lindex.


Inga kommentarer: