fredag 12 februari 2010

Otrogen?

Försökte nyss boka tid för klipp och färgning av håret. Stört omöjligt nästan. Min frisör har blivit mycket poplulär och tider fanns först i mars, och då bara för klippning. Tydligen tar klipp och färg nu förtiden över 3h. Så långt hår har jag inte.

Men nu känner jag att jag inte riktigt vill vänta på en återbudstid och inte heller ända till skärtorsdagen för att få håret färgat. Jag brukar förespråka att man ska byta frisör ibland, men nu känns det som om jag sviker min granne och frisör - fast hon har fullbokat.

För drygt ett år sedan vet jag att det var betydligt mindre för henne att göra och då kämpade hon för att få två kunder på en dag. Nu finns det inga tider förrän vid påsk...

Ah.. dilemma.

1 kommentar:

Mor Duktig sa...

Om hon är din vän, och du är en trogen kund borde hon klämma in dig tycker jag.