söndag 2 september 2007

Seg dag idag

Idag har jag inte gjort något speciellt. Gjorde scones till frukost men det händer ibland på helgen. Det är gott och uppskattas av Martin. (Han får lära sig baka så att jag också kan få nybakade scones.)

Ingen bebis på gång än så länge i alla fall... Är lite trött just nu, men det kan ju bero på att jag inte ätit som jag borde. Och att jag låg på soffan ett tag och läste en tidning.

Så vad har jag gjort idag... jo, spelat datorspel! Superroligt, har inte spelat på flera månader. Tyvärr så fastnar jag så nu vill jag inget annat än att sitta framför datorn och lösa mysterier, döda monster och leta efter skatter. Men jag måste göra annat också. Dessutom är ergonomin tyvärr inte den bästa vid stationär datorn. Måste nog sänka skrivbordet en bit till.

Oj vad Kotten sparkar! Har just nu en liten fot i vänster sida. Mycket välkommet men det hade varit ännu roligare om sparken kom utifrån...

1 kommentar:

Annika Rehn sa...

GRATTIS!
Nu sparkar det utifrån! Längtar efter att träffa er alla tre!
Kram Annika